کارگاه تولید زغال

هزینه راه اندازی کارگاه تولید زغال

هزینه راه اندازی کارگاه تولید زغال : در اینجا قصد داریم برای افرادی که علاقه مند به راه اندازی کارگاه تولید زغال فشرده هستند مطالبی را ارائه دهیم. قیمت دستگاه تولید زغال فشرده امروزه به دلیل سوددهی بالای این حرفه ، و به دلیل مشکلات اقتصادی در کشور و کمبود شغل برای افراد ، راه اندازی یک کارگاه خط تولید زغال می تواند یک شغل پرسود برای افراد جویای کار باشد.

مواد اولیه تولید زغال در کشور به فراوانی پیدا می شود فقط باید برای مکان و تجهیزات مناسب اقدام کرد( لیست قیمت انواع خط دستگاه تولید زغال). نصب و راه اندازی دستگاه های خط تولید زغال ، در ایران و خاورمیانه به عنوان صنعتی جدید شناخته می شود که می توان زغال های تولید شده را به کشورهای حاشیه خلیج فارس و یا کشورهای اروپایی صادر کرد.

قیمت و هزینه راه اندازی کارگاه تولید زغال در ایران بسیار مناسب بوده و به دلیل فراوانی مواد اولیه و تقاضای زیاد زغال ،خیلی زود به سود خواهید رسید.

کارگاه تولید زغال افرادی که می خواهند کارگاه تولید زغال خود را راه اندازی کنند به فکر هزینه ها هستند. زیرا برای راه اندازی این کارگاه باید بودجه ای اختصاص یابد تا فرآیند تولید آغاز شود. اگر شما هم می خواهید کارگاه خود را برای تولید زغال راه اندازی کنید پس این مطلب مخصوص شما است. در ادامه هزینه راه اندازی کارگاه تولید زغال را بررسی می کنیم.‌

لیست هزینه راه اندازی کارگاه تولید زغال

 

لیست هزینه راه اندازی کارگاه تولید زغال

1 هزینه خرید دستگاه تولید زغال

خرید دستگاه تولید زغال یکی از مهم ترین مراحلی است که برای راه اندازی کارگاه باید طی شود. شما باید با توجه به نوع زغال انتخابی خود به تهیه دستگاه مرتبط با آن بپردازید. زیرا هر زغالی دستگاه خاصی برای تولید دارد. قیمت دستگاه ها متفاوت است و شما باید بخش مهمی از بودجه را به خرید دستگاه اختصاص دهید.

دستگاه تولید زغال خودسوز

یکی از انواع زغال هایی که خرید دستگاه آن بسیار پرطرفدار است، زغال خودسوز می باشد. این زغال پس از روشن شدن تا مدت های طولانی روشن و پرحرارت باقی می ماند.

دستگاه تولید زغال فشرده

زغال فشرده نوعی دیگر از انواع زغال است که دستگاه مخصوص خود را دارد. هزینه راه اندازی کارگاه تولید زغال فشرده با زغال خودسوز متفاوت می باشد.

ادامه مقاله زغال  نحوه ساخت کوره زغال سنتی

دستگاه تولید زغال لیمو

زغال لیمو نام زغالی است که از چوب درخت مرکبات مخصوصا لیمو بدست می آید. دستگاهی مخصوص برای تولید زغال لیمو وجود دارد که زغال ها را در زمان کم و با بهترین کیفیت تولید می کند.

قیمت خط تولید زغال لیمو

قیمت خط تولید زغال لیمو ( قلیانی ، مجلسی ، قلم ) شروع قیمت از 300 میلیون تومن

۲- هزینه اجاره سوله برای تولید زغال

برای اینکه بتوانید کار خود را شروع کنید نیاز به مکانی دارید که دستگاه ها در آن نصب شوند. پس از نصب دستگاه و تهیه مواد اولیه، فرآیند تولید شروع شده و عملا کار شما شروع می شود. شما باید در ضمن لیست هزینه ها، هزینه اجاره سوله را نیز در نظر داشته باشید.

۳- هزینه تهیه مواد اولیه برای تولید زغال

بخش مهمی از هزینه راه اندازی کارگاه تولید زغال مربوط به تهیه مواد اولیه است. مواد اولیه باید درجه یک و مرغوب باشند تا زغال تولید شده نیز کیفیت لازم را داشته باشد. برای تهیه مواد باید دقت زیادی به خرج دهید زیرا اگر مواد از کیفیت چندانی برخوردار نباشند مجددا باید هزینه ای را صرف خرید متریال کنید.

هزینه تهیه مواد اولیه برای تولید زغال

۴- هزینه آب، برق و گاز برای تولید زغال

از لحظه ای که دستگاه ها شروع به تولید زغال می کنند باید هزینه آب، برق و گاز نیز محاسبه شود. این هزینه ها نسبت به خرید دستگاه و اجاره سوله چندان نیست. با این وجود باید در ضمن هزینه ها به این موارد نیز توجه داشته باشید.

۵- هزینه حمل و نقل برای تولید زغال

مواد اولیه، دستگاه ها و سایر موارد باید به سوله حمل شده و انتقال یابند. این کار هزینه ای را به دنبال دارد. همچنین زغال های تولید شده برای توزیع و فروش باید از کارگاه به بازار مصرف مشتریان حمل گردد. این هزینه نیز باید در بین سایر هزینه های گنجانده شود.

کلام پایانی

هزینه راه اندازی کارگاه تولید زغال بسیار با اهمیت است و به همین دلیل در این مطلب به بررسی آن پرداختیم. شما به کمک این اطلاعات می توانید برآورد دقیقی از هزینه ها داشته باشید. سپس بودجه لازم را به راه اندازی کارگاه اختصاص دهید. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید پس با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا