دستگاه تولید زغال لیمو

دستگاه تولید زغال لیمو

دستگاه تولید زغال لیمو : تولید زغال لیمو از کسب و کارهای پرسود است که از طریق تهیه یک دستگاه تولید زغال لیمو می توان یک کسب و کار پرسود و خوبی راه انداخت. خرید دستگاه تولید زغال البرز کار عرضه کننده انواع دستگاه تولید زغال با کیفیت مثل دستگاه تولید زغال لیمو است.

دوستان گرامی ، کار تولید زغال لیمو کاری است با تخصص خودش و در اینکار افرادی موفق هستند که هم تجربه خوبی داشته باشند وهم برنامه پخت خوبی ، ما زمانی یک زغال خوب داریم که چوب خوب ابگیری شده باشد و اوندهای چوب خوب تخلیه بشود بعضی از چوب ها خاصیتی دارند که در مقابل تخلیه مقاومت میکنند مانند اکال پس راحلی باید برای اینکار باید یافت تا چوب خوب تخلیه شود و کربن ۷۶٪به ما بدهد راه اینکار استفاده از فشار حرارتی بالای ۱۵۰ میباشد و سونای گرم که لازمه اینکار استفاده از کوره مخصوص میباشد پس تکنولوژی اینجا به کمک ما میاید تولید چوب اکال در اکثر مناطق کشور ما اکانپذیر است و قیمت تمام شده ان هم نسبت به چوب مرکبات کم میباشد . ما اگر با تکنولوژی و دانش خود بتوانیم از چوبهای سخت زغال مرغوب درست کنیم دیگر نیاز به استفاده از چوب درختان بسیار قیمتی بلوط و کنار و ..‌‌. نیست و جنگلهای ما سالم میمانند گروه صنعتی البرز کار با اموزش و تهیه کوره های مخصوص کامی کوچک در اینکار بر میدارد .

از رایج ترین موارد استفاده از زغال لیمو برای استفاده ی قلیان است. زغال لیمو از کیفیت بالایی برخوردار است و جزء مرغوب ترین زغال ها در استفاده های گوناگون مثل آشپزخانه ها ، قلیان سراها ، قهوه خانه ها و دیگرمصارف تجاری و شخصی است. استفاده از قلیان جزئی از فرهنگ برخی از کشورهای خاورمیانه از جمله کشورهای عربی ، ترکیه ، و همچنین ایران است. که می توان با راه اندازی خط تولید زغال لیمو صادرات این محصول پرسود را داشت و به درآمد ارزی رسید.

تولید انبوه زغال لیمو با دستگاه

با تهیه دستگاه تولید زغال لیمو ، آموزش تولید زغال و راه اندازی خط تولید می توان کسب درآمد کرد. در ایران با سرمایه ای متوسط و قابل قبول می توان خط تولید زغال لیمو را راه اندازی کرد. برای ساخت انواع زغال ، باید از چوب درختان همچون درخت بلوط ، لیمو ، پرتغال و … و خاک اره استفاده کرد. به دلیل فراوانی مواد اولیه برای تولید انواع زغال مثل زغال لیمو و زغال فشرده ، جای نگرانی برای تهیه مواد اولیه نیست و سرمایه به اصطلاح خاک خوری ندارد.

دستگاه تولید زغال لیمو : اگر شما هم به دنبال راه اندازی کسب و کار برای خودتان هستید پس می توانید تولید زغال را انتخاب کنید. زغال ها انواع مختلفی دارند و هر کدام با متریال و فرمولاسیون خاصی تولید می گردند. دستگاه تولید زغال لیمو یکی از تجهیزاتی است که به کمک آن می توان زغال لیمو تولید کرد. به همین دلیل این روزها خرید دستگاه زغال ساز اقساطی بسیار مورد توجه قرار گرفته است زیرا زغال لیمو طرفداران بسیاری دارد. در این مطلب این موضوع را بررسی می کنیم پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

ادامه مقاله زغال  دستگاه برش زغال فشرده

دستگاه زغال لیمو چیست؟

دستگاه تولید زغال لیمو یک زغال لیمو با کیفیت تولید میکند که با استفاده از چوب درختان مختلفی بدست می آید. از جمله این درختان می توان به درخت لیمو، پرتقال، نارنج و سایر مرکبات اشاره کرد. البته در تولید این نوع زغال از چوب هایی مثل بلوط و موادی مثل خاک اره نیز استفاده می کنند. برای تولید این زغال شما هیچ مشکلی برای تهیه مواد اولیه نخواهید داشت و می توانید به راحتی آن را تهیه کنید. پس از تولید زغال نیز محصول شما خریداران بسیاری داشته و مراحل سوددهی فرآیند تولید زغال شروع می شود.

 

دستگاه تولید زغال لیمو البرزکار

 

ویژگی های زغال لیمو

برای خرید دستگاه تولید زغال لیمو باید از ویژگی های این نوع زغال مطلع باشید. بدین شکل می توانید تفاوت های بین زغال مرغوب و زغال های بی کیفیت را شناسایی کنید.

ویژگی های زغال لیمو تولید شده

۱- ظاهر براق زغال

زغال لیمو باید ظاهری براق و درخشان داشته باشد. درخشندگی ظاهر زغال نمایانگر این است که فرمولاسیون تولید زغال و متریال به کار رفته در ساخت آن به درستی انتخاب شده است.

۲- سفت بودن زغال

زغال لیمو باکیفیت نباید به آسانی خرد و شکسته شود. بنابراین دستگاه تولید زغال لیمو باید کیفیت بالای  داشته باشد .اگر زغال لیمو به آسانی نشکند نشان دهنده این است که از شاخه هایی با تراکم بالا بدست آمده است. بدین شکل زغال ماندگاری بیشتری داشته و پس از استفاده، در بازه زمانی طولانی تری به خاکستر تبدیل می شود.

۳- تولید دود کم

به کمک دستگاه تولید زغال لیمو می توان زغال هایی تولید نمود که دود اندکی را تولید می کنند. علاوه بر این می توان زغال هایی را ساخت که در زمان سوختن هیچ بویی را تولید نمی نمایند. البته این را باید گفت که زغال لیمو به دلیل اینکه از چوب درختان ساخته شده است، بوی مطبوعی دارد.

۴- اشتعال سریع و بدون جرقه

یکی از ویژگی های زغال لیمو اشتعال سریع آن است. این زغال به سرعت مشتعل شده و شعله و حرارت خوبی را ایجاد می کند. بدین شکل می توان از آن در سریع ترین زمان استفاده کرد. بعضی از زغال ها در حین سوختن جرقه می زنند. این در حالی است که زغال لیمو به صورت یکنواخت می سوزد و بدون هیچ جرقه ای به تولید حرارت می پردازد.

۵- تولید خاکستر محدود

پس از اینکه زغال می سوزد خاکستر تولید‌ می شود. دستگاه تولید زغال لیمو زغال هایی را تولید می کند که به دلیل داشتن کیفیت بالا خاکستر کمی را تولید می کند. این زغال حتی اگر به مدت طولانی بسوزد، همچنان خاکستر محدودی را به دنبال دارد.آسیاب چکشی برای تولید خاک زغال و خط تولید زغال تهیه نمایید.

قیمت دستگاه تولید زغال لیمو

قیمت دستگاه تولید زغال لیمو بستگی به حجم تولید ان دارد و البته جنس و کیفیت آن هم خیلی مهم است برای استعلام قیمت بروز با البرز کار تماس بگیرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا