دستگاه برش زغال فشرده

دستگاه برش زغال فشرده

دستگاه برش زغال فشرده همان طور که از نام این دستگاه مشخص است برای برش زغال فشرده به قطعات کوچک‌تر استفاده می‌شود. در واقع برای تولید زغال فشرده از انواع دستگاه تولید زغال استفاده می‌شود. قیمت دستگاه تولید زغال و  دستگاه برش زغال فشرده و فروش با بهترین قیمت در آخرین مراحل تولید زغال فشرده توسط تولید کنندگان بکار گرفته می‌شود. مراحل کلی تولید زغال فشرده به این صورت است که در ابتدا مواد اولیه تولید زغال فشرده را سرند می‌کنند. سپس این مواد اولیه را به کمک دستگاه اکسترودر به بریکت تبدیل می‌کنند. پس از پخته شدن بریکت‌ها نوبت استفاده از دستگاه برش است. البته قابل ذکر است که برخی از فروشنده‌ها برکیت‌ها را به طور مستقیم بسته بندی کرده و به فروش می‌رسانند. ولی برخی دیگر از فروشندگان جهت فرش بیشتر و راحتی مشتری برکیت‌ها را توسط دستگاه برش به قطعات کوچک تقسیم می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد دستگاه‌های برش زغال و مزایای آن صحبت کنیم.
دستگاه برش زغال فشرده

دستگاه برش زغال فشرده چگونه کار می‌کند؟

دستگاه‌ برش زغال فشرده در انواع مختلف در بازار موجود است. این دستگاه‌ها قادر به برش زغال فشرده به ابعاد مختلف هستند. کاربران می‌توانند زغال فشرده برش داده به قطعات کوچک را راحت‌تر مصرف کنند. در ساختار این دستگاه چندین تیغه تعبیه شده است که عمل برش زغال فشرده را انجام می‌دهند. برای کار با این دستگاه کافی است قالب‌های زغال را در محفظه چینش قرار دهید. سپس قالب‌های زغال فشرده به سمت تیغه‌های دستگاه هدایت می‌شوند و تیغه‌ها موجب برش زغال‌ها به قطعات کوچک‌تر می‌شوند. ابعاد تمامی زغال‌های برش خورده یکسان بوده و مناسب برای استفاده هستند.

 

مزایای استفاده از دستگاه برش زغال چیست؟

استفاده از دستگاه برش زغال فشرده مزایای بسیاری به همراه دارد. در ادامه به چند مورد اشاره شده است:
 یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از دستگاه‌های برش ذغال فشرده این است که سرعت برش‌ آن‌ها بسیار بالا است. بنابراین می‌توان در مدت زمان کوتاه مقدار زیادی زغال برش داده و برای بسته بندی آماده کرد.
 فرایند برش با این دستگاه‌ها بسیار آسان است. حتی افراد غیر حرفه‌ای قادر به استفاده از این دستگاه‌ها هستند.
 نه تنها فرایند برش با دستگاه‌های برش زغال فشرده آسان است، بلکه حمل و نقل آسان دستگاه، آن را قابل مدیریت می‌کند.
معرفی انواع دستگاه‌های برش زغال فشرده
دستگاه برش زغال فشرده از لحاظ ساختار در انواع مختلف تولید و روانه بازار می‌شود. این دستگاه را می‌توان در برند، طرح‌ها و مدل‌های بسیار گوناگونی در بازار یافت. هر یک از این دستگاه‌ها از لحاظ ظرفیت خروجی، نوع تیغه‌ها، برق مصرفی و سایر ویژگی‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه هر یک از ویژگی‌های دستگاه‌های برش زغال را بررسی خواهیم کرد:
• ابعاد: دستگاه‌های برش زغال فشرده معمولا در ابعاد یک متر در یک متر با ارتفاع 70 سانتی‌متر تولید می‌شوند. البته بسته به نیاز و کارگاه خود می‌توانید آن‌ها را در ابعاد بزرگ‌تر نیز سفارش دهید.
• تیغه‌ها: بر روی دستگاه برش زغال چند تیغه تعبیه می‌شود. این دستگاه‌ها معمولا از 1 تیغه تشکیل شده تا 16 تیغه در بازار موجود هستند. دستگاه‌های برش 8 تا 16 تیغه بیشترین کاربرد را دارند. جنس تیغه‌های این دستگاه‌ها استیل یا سرامیکی هستند.
• موتور: موتور از اجزای مهم و حیاطی دستگاه‌های برش زغال است. هر یک از دستگاه‌های برش زغال بسته به تعداد تیغه‌ی تعبیه شده بر روی آن دارای موتور با قدرت متفاوت هستند. به عنوان مثال دستگاه‌های 8 تیغه‌ای دارای موتور با قدرت 2.5 اسب بخار و 16 تیغه‌ای دارای موتور با قدرت 3 بخار هستند.
• برق دستگاه: در این دستگاه‌ها می‌توان از برق سه فاز یا تک فاز استفاده کرد.

ادامه مقاله زغال  خط تولید زغال

دستگاه برش انواع زغالمزایای استفاده از برای سوخت

– آهسته می سوزد. فشرده سازی مواد و فرآیندهای فشرده سازی منجر به سوختن آهسته می‌شود.
– ارزش گرمایش زغال فشرده زیاد است. دلیل این امر، نسبت کم آب و چگالی بالا است. انتظار گرمای بیشتری با سوخت کمتر از زغال فشرده‌ی خود داشته باشید.
– وجود خاکستر کم و در عین حال حرارت زیاد در زغال فشرده از مزایای دیگر آن است.
– ماندگاری بیشتر. عمر زغال‌های فشرده بیشتر از چوب یا زغال سنگ است. آنها 40٪ کارآمدتر از هیزم هستند.
– بدون دود و سازگار با محیط زیست، زغال‌های فشرده بدون دود هستند و در نتیجه سازگار با محیط زیست هستند.
– بسیار مقرون به صرفه هستند.
از کجا می توانم محصولات و دستگاه برش زغال فشرده خود را تهیه کنم؟
دستگاه برش زغال فشرده توسط مراکز بسیاری توزیع می‌شود. در این وبسایت نیز قادر به مشاهده و تهیه دستگاه‌های زغال فشرده هستید. برای مشاهده محصول مدنظر خود روی آن کلیک کنید تا مشخصات دستگاه را مشاهده کنید. در صورت داشتن هرگونه سوالی در مورد انواع دستگاه برش زغال فشرده با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا