کوره زغال+آموزش ساخت کوره زغال صنعتی به صورت تخصصی

آموزش ساخت کوره زغال صنعتی به صورت تخصصی

در این متن به آموزش ساخت کوره زغال صنعتی برای دستگاه تولید زغال فشرده خواهیم پرداخت. ولی قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که آموزش ساخت کوره زغال صنعتی یک کار حرفه‌ای و تخصصی است. در این دستگاه اتوماتیک تولید زغال از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است که برخلاف کوره زغال سنتی مقرون به صرفه نیز هست. به طور کلی امروزه کوره زغال صنعتی جایگزین روش تولید زغال به صورت سنتی شده است. زیرا از ویژگی‌های بارز کوره صنعتی، بازدهی بالا و سود چشمگیر در زمان کم‌ می‌باشد. در صورتی که شما نیز قصد شروع کسب و کار تولید زغال با خرید مواد اولیه زغال فشرده و کمک دستگاه کوره زغال صنعتی دارید، با ما همراه باشید. در این متن نحوه ساخت، خرید، ویژگی‌ها و معایب این دستگاه را بررسی خواهیم کرد.

آموزش ساخت کوره زغال صنعتی

آموزش ساخت کوره زغال صنعتی توسط افراد ماهر و آشنا به تکنولوژی این دستگاه‌ها صورت می‌گیرد. کوره‌های زغال صنعتی توسط کارگاه‌ها و شرکت‌های خصوصی ساخته و عرضه می‌شود. قیمت دستگاه تولید زغال فشرده از این رو آموزش ساخت کوره زغال صنعتی به طور تخصصی باید انجام گیرد. بنابراین توصیه می‌شود برای دریافت آموزش‌های لازم به این کارگاه‌ها مراجعه نمایید. حتی می‌توانید با افراد متخصص که در این زمینه مشاوره می‌دهند، نیز کمک بگیرید. ولی به طور عمومی می‌توانید کوره زغال صنعتی مدنظر خود را به صورت آماده و سفارشی از این شرکت‌های خصوصی تهیه کنید. کوره زغال صنعتی در انواع مختلف تولید می‌شود که در آن‌ها از روش‌های متفاوتی برای تبدیل مواد اولیه به زغال استفاده می‌شود.

آموزش ساخت کوره زغال صنعتی

انواع کوره تولید زغال

انواع کوره تولید زغال را به خوبی بشناسید تا بتوانید بهترین تصمیم سرمایه گذاری را بگیرید. در دنیای امروز تولید زغال  به عنوان یکی از سودآورترین درآمدها شناخته می شود و افراد زیادی علاقه مند به راه اندازی خط تولید زغال سنگ هستند. اما به شما توصیه می کنیم بدون اطلاعات و دانش مناسب وارد این حرفه نشوید زیرا با شکست مواجه خواهید شد. شاید برای شما جالب باشد که از گذشته تا به امروز، فرآیند تولید زغال دستخوش تغییراتی شده است و در صورتی که از  انواع کوره تولید زغال به درستی انتخاب کنید تولید زغال شما سود آورتر میشود . در گذشته چوب خشک را در محل مناسبی قرار می دادند و برای تبدیل آن به زغال آتش می زدند، اما امروزه از کوره های زغال استفاده می شود.

کوره زغال جداره ای

کوره زغال جداره ای نیز مجهز به تجهیزات زغال سازی هستند و با استفاده از کوره های جداره ای می توان زغال مخصوص ساخت و عرضه کرد.

کوره زغال کومپیند لیمو و کبابی ( مدل جدید کوره زغال )

این مدل کوره زغال کومپیند لیمو و کبابی از راندمان بسیار خوبی برخوردار بوده و با توجه به جدید بودن آن، تمامی بهینه سازی های لازم اعمال شده و با افتخار تولید بیش از 98 درصد و 100 درصد گازسازی کامل را در تجهیزات مذکور برجسته می کنیم. در ایران این نوع کوره زغال کومپیند لیمو و کبابی با کیفیت بالایی عرضه می شود.

کوره زغال تک منظوره

این کوره که در مدل های 5 جداره طراحی شده است، برای ساخت زغال کبابی استفاده می شود و به دلیل قدرت بالای کوره زغال تک و تنش حرارتی که می تواند ایجاد کند، در عرض چند ساعت بهترین زغال کبابی را تولید می کند.
علاوه بر این، یکی از بهترین ویژگی های کوره زغالی دیواری این است که می توانند تکه های چوب، حتی درختان با ارزش را به زغال تبدیل کنند و نکته جالب دیگر این است که این کوره ها دوستدار محیط زیست هستند.

کوره زغال همرفتی

کوره زغال همرفتی قابلیت تولید زغال لیمو با کیفیت را دارد، البته این کوره زغال سنگ بسیار مرغوبی نیز تولید می کند. این کوره با ظرفیت بالای تولید زغال، انواع زغال را بدون شکستگی تولید می کند و یکی از بهترین ویژگی های این کوره زغالی این است که می تواند انواع و اندازه های مختلف چوب از جمله چوب را به زغال تبدیل کند. مزیت بزرگ زغال سنگ کوره همرفت 100% سنکرون و توانایی کنترل آسان فشار و گاز است. باید بگوییم که ویژگی های این دستگاه با فر زغالی 6 جداره کاملا متفاوت است.

ادامه مقاله زغال  درامد تولید زغال لیمو و فشرده

کوره زغال کومپیند

کوره زغال کومپیند دارای بالاترین بازدهی محصول و همچنین وجود 12 سال خدمات پس از فروش و پیشرفته ترین سیستم دیجیتال می باشد که از ویژگی های این کوره زغال می باشد.
راندمان بالای این محصول باعث محبوبیت بالایی در بین خریداران شده است. به لطف طراحی خاص به کار رفته در تولید کوره زغال، بیش از 98 درصد کربن سالم بدون تجزیه و 100 درصد گاز شدن کامل بدون مواد اولیه، محصول را به محصولی خاص تبدیل کرده است. علاوه بر تمامی این ویژگی ها، این کوره زغال از شرکت البرز کار می تواند برگ درختان را به زغال تبدیل کرده و با حداقل مصرف انرژی گرمایش سینوسی و موجی آیرودینامیکی ایجاد کند. این محصول در مقایسه با سایر کوره زغال های موجود در بازار، مصرف بهینه و کم این دستگاه راندمان بسیار بالایی را برای مدت طولانی به شما می دهد و همچنین امکان راه اندازی خط تولید زغال سنگ را در حداقل شرایط به شما می دهد.

 

کارکرد کوره زغال صنعتی چگونه است؟

به طور کلی نحوه کار کوره زغال صنعتی در سه مرحله خلاصه می‌شود. این سه شامل خشک کردن، پیرولیز و خنک‌سازی است که در مورد آن‌ها توضیح خواهیم داد. نحوه کار کوره صنعتی به صورت کاملا اتوماتیک است. پس از انجام اقداماتی مانند تنظیم دما و فشار می‌توان به راحتی این دستگاه را به کار انداخت. برای کار با کوره زغال صنعتی کافی است چوب یا مواد اولیه دیگری را داخل محفظه قرار داد. پس از آن آتش کوچک در زیر محفظه را باید فعال کرد تا عمل سوخت چوب برای تبدیل به زغال انجام گیرد. پس از چند ساعت می‌توان محفظه را باز کرد و زغال بدست آمده را خارج کرد.

مزیت ساخت کوره زغال صنعتی

استفاده از کوره زغال صنعتی نسبت به کوره زغال سنتی مزایای بسیاری به همراه دارد. با مقایسه دو نوع کوره سنتی و صنعتی به راحتی متوجه این موضوع خواهید شد که کوره سنتی بسیار پر زحمت است و موجب آلودگی محیط می‌شود. بر خلاف کوره‌های سنتی کوره زغال صنعتی نه تنها موجب آلودگی محیط زیست نمی‌شود بلکه در سریع‌ترین زمان می‌توان توسط آن بادستگاه تولید زغال لیمو زغال تولید کرد. همچنین خرید کوره تولید زغال صنعتی بسیار مقرون به صرفه است. به طور کلی کوره زغال صنعتی دارای بازدهی بالا و کیفیت بسیار خوبی است. کوره‌های زغال صنعتی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دود حاصل از سوخت چوب و سایر مواد اولیه وارد محیط زیست نمی‌شود. همچنین در این کوره‌ها میزان خاکستر پس از تبدیل چوب به زغال بسیار کم است. از این رو در صد زغال بدست آمده در کوره صنعتی بیشتر از کوره سنتی است.

ساخت کوره زغال صنعتی

قیمت کوره زغال صنعتی

قیمت کوره زغال صنعتی به موارد بسیاری بستگی دارد. به طور کلی در مورد کوره زغال صنعتی نمی‌توان به عدد و ارقام مشخصی اشاره کرد. از جمله فاکتور‌هایی که در تعیین انواع کوره صنعتی تاثیر گذار است می‌توان به گنجایش کوره، جنس و نوع کوره اشاره کرد. کوره زغال صنعتی در انواع گوناگون با ویژگی‌های متفاوت تولید می‌شوند. از این رو قیمت هر یک از انواع کوره صنعتی زغال با دیگری متفاوت خواهد بود. در ضمن بهتر است بدانید که برخی از کوره‌های صنعتی تولید زغال قادر به تولید چند نوع زغال هستند. از این رو این نوع دستگاه‌ها قیمت بالاتری نسبت به سایر کوره‌ها دارند.

خرید کوره زغال صنعتی

مراکز و کارگاه‌های بسیاری در ایران کوره زغال صنعتی را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. شما عزیزان می‌توانید انواع کوره زغال صنعتی را در بازار پیدا کنید. هر یک از انواع کوره زغال صنعتی دارای راندمان تولید زغال متفاوتی داشته و میزان تولید زغال در آن‌ها گوناگون است. بنابراین قبل از خرید کوره صنعتی زغال توصیه می‌شود با تمامی ویژگی‌های کوره تولید زغال آشنا شوید تا بتوانید آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. برای کسب اطلاعات لازم در مورد انواع کوره زغال صنعتی می‌توانید با کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید. برای ارتباط با ما با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا